MC-tur
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Samsø MC løb
løse tanker EmptyMan Jan 29, 2018 7:14 am af Lars

» GO JUL 2017
løse tanker EmptySøn Dec 24, 2017 10:36 pm af Lars

» Tur med BMW
løse tanker EmptyTors Mar 31, 2016 6:57 pm af Lars

» Tilbage til Kina
løse tanker EmptyTors Mar 31, 2016 3:58 am af Lars

» En lille trilletur
løse tanker EmptyOns Aug 28, 2013 5:53 pm af Lars

» Malerklemmen
løse tanker EmptyTirs Jun 04, 2013 6:58 pm af Lars

» God jul og godt nytår
løse tanker EmptySøn Dec 23, 2012 5:15 am af Lars

» Bakkelukning 2012 og åbning 2013
løse tanker EmptyLør Aug 11, 2012 10:33 am af Lars

» Forgalffel
løse tanker EmptyLør Apr 07, 2012 1:27 am af Lars

Galleri


løse tanker Empty
Affiliates
free forum


løse tanker

4 deltagere

Go down

løse tanker Empty løse tanker

Indlæg  bjørn Søn Sep 20, 2009 6:04 pm

Nu må vi håbe at der kommer mange gode indput om løst og fast.
Man skal jo passe en masse i det daglige, så det er dejligt at man kan stoppe op her på siden og få et pusterum og somme tiden et godt grin.
Her i nabolaget møder jeg sommetider nogle andre kinøjser, men de vil ikke med i forum og da det er et frit land så er det jo også udemærket, men det giver grund til eftertanke.
Jeg savner i høj grad humoren og de skæve vinkler på forum. Nu bruger jeg også siden til at finde ud af hvem og hvor man kan søge hen når man kommer forbi om sommeren på turen rundt i landet. Et klubhus er godt at overnatte ved, da man så har fred og ikke skal tænke på om der sker noget med telt eller maskine mens man sover. Sådan er der mange der køre rundt i landet der har det og jeg gider ikke ligge på campingplads, det siger mig ikke noget Sleep Jeg venter lidt og hvis dette er godt, så trækker jeg lidt på mine kontakter og ser om vi ikke kan finde et sted hvor vi kan få et klubhus med værksted. Det bliver spændene om det kan blive til noget. men nu er bolden spillet ud og så er det bare at komme igang med spillet. tongue bounce

mvh
bjørn

bjørn

Antal indlæg : 27
Join date : 19/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  Lars Søn Sep 20, 2009 10:47 pm

Jamen Bjørn, dybe tanker.

Ja vi må se hvad det kan blive til,
og nogel møde steder må vel kunne finde, ved ikke selv om der noge i forvejen,
udover Sorø, ahh jo er der ikke neder omkring Rødvig, og hvad der omkring hvor du bor Bjørn.
Er der noget syd på, Prætø, Vordingborg, området.
Når vi må se hvad vi finder ud af,
Lars
Lars
Admin

Antal indlæg : 71
Join date : 17/09/09
Age : 65
Geografisk sted : Ringsted

https://mc-tur.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty pitstops/overnatning

Indlæg  shithappens Man Sep 28, 2009 8:57 am

Hej Bjørn
Du har fat i noget af det rigtige, en tur rundt i landet, ja vi er så mange der garanteret lige kan få plads til et telt i haven eller kan undvære en sofa for natten og dermed gøre Kinøjserlivet lettere og billigere/sjovere, jeg har plads til et telt eller 2 hvis de er små og 2 MC bag låst dør er det ikke nok er der sgu nok også en sofa,,,

Benny Hvidovre Smile

shithappens

Antal indlæg : 3
Join date : 28/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  knaldpotten Man Sep 28, 2009 7:58 pm

det går da helt fint med overnatninger
se bare prebsi han skriver bare hvornår han lander et sted og vupti prebsi sover cheers
mvh
knaldpotten

knaldpotten

Antal indlæg : 38
Join date : 22/09/09
Age : 65
Geografisk sted : brøndby strand

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  bjørn Tirs Sep 29, 2009 12:59 am

knaldpotten skrev:det går da helt fint med overnatninger
se bare prebsi han skriver bare hvornår han lander et sted og vupti prebsi sover cheers
mvh
knaldpotten
Ja ja den ene gang på fyn var på en campingplads uden dækning Cool efter hvad jeg kan huske og dem i jydeland ved jeg ikke hvor han overnattede Rolling Eyes
Men her har vi plads til et par telte af gangen, både når vi er hjemme og når vi er ude, men kun efter aftale, da naboen ikke gider høre på alarmerne en hel uge pig


mvh
bjørn

bjørn

Antal indlæg : 27
Join date : 19/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  bjørn Tirs Sep 29, 2009 1:15 am

shithappens skrev:Hej Bjørn
Du har fat i noget af det rigtige, en tur rundt i landet, ja vi er så mange der garanteret lige kan få plads til et telt i haven eller kan undvære en sofa for natten og dermed gøre Kinøjserlivet lettere og billigere/sjovere, jeg har plads til et telt eller 2 hvis de er små og 2 MC bag låst dør er det ikke nok er der sgu nok også en sofa,,,

Benny Hvidovre Smile
Ja det var tanken at man lære folk at kende på en anden måde når man har skrevet sammen over forum og så pludselig kan lære dem at kende på en anden måde, når man ser dem i virkeligheden.
Vi tager jo mange gange til fyn eller jylland og her kunne man jo godt ligge i en baghave eller på høloftet Laughing sidde ved bålet og drikke lidt kaffe og fortælle løgnhistorier om dengang vi var skovarbejdere i alaska kun udstyret med en kam santa geek
Det er jo skønt at kunne møde folk på den måde og mange gange er det jo kun et døgn det drejer sig om og det er det ikke engang, da man kun sover der og kører videre, men mange gange finder man jo nye og spændende steder som de lokale kender og siger, at det skal man da se.

mvh
bjørn

bjørn

Antal indlæg : 27
Join date : 19/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty den rigtige ånd

Indlæg  shithappens Tirs Sep 29, 2009 1:21 am

Jamen Bjørn det er den ånd vi skal have frem,,,,vi er så mange spredt udover det ganske land at vi sagtens burde kunne finde husly på en lang køretur,,,vi skal bare have flere på banen
Benny
Smile Very Happy

shithappens

Antal indlæg : 3
Join date : 28/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  knaldpotten Tirs Sep 29, 2009 2:12 am

det er det gode ved lokal forum man kan jo bare skrive og se om nogen har plads Very Happy
prebsi overnattede hos 2 fra kinøjserklubben i jylland cheers
mvh
knaldpotten

knaldpotten

Antal indlæg : 38
Join date : 22/09/09
Age : 65
Geografisk sted : brøndby strand

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  Lars Tirs Sep 29, 2009 7:15 am

Det er bare ren kinojserånd, Very Happy
Lars
Lars
Admin

Antal indlæg : 71
Join date : 17/09/09
Age : 65
Geografisk sted : Ringsted

https://mc-tur.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty jøps

Indlæg  shithappens Tirs Sep 29, 2009 8:28 am

det er nemlig det alt handler om,,,
Benny

shithappens

Antal indlæg : 3
Join date : 28/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty skægt

Indlæg  bjørn Tirs Sep 29, 2009 5:49 pm

Men det kunne være sjovt at se det udført i praktis. I harleyklubben gør de det. 2 af mine legekamerater var en tur i usa og de boede hos andre medlemmer af harleyklubbens medlemmer derover og de fik set en masse de aldrig havde hørt om og det var noget de ikke havde ville undværet Very Happy
Vi kan jo spørge om der kan komme en lille kasse på forum hvor man kan melde sig på, hvis man vil være med i sådan en ordning. Så kan jyder der vil til sjælland, kigge på siden og se hvem der boer i nærheden af det man vil se og rette henvendelse til det medlem. Kommer de til mig, så vil jeg da forslå dem at se nogle ting her i nærheden, udover det de havde planlagt og måske tage med dem ud og se det og kan man historien om det sted, kan man jo fortælle det videre så godt man nu kan, så lære man både folk og steder at kende på en ny måde Cool Laughing Laughing det kunne da være skægt.

mvh
bjørn

bjørn

Antal indlæg : 27
Join date : 19/09/09

Tilbage til toppen Go down

løse tanker Empty Sv: løse tanker

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum